sampailifts - Samuel Yoon 🇰🇷

Barbell Brigade Staff ☠️ Imago Dei || Image Of God 🙏🏼 148 lb/67.5 kg Elite powerlifter S|B|D - 407|259|534

858 photos, 7933 followers
All my friends are so good looking TEEHEE
It was fun just hanging out and...
13
Samuel Yoon 🇰🇷 sampailifts
All my friends are so good looking TEEHEE It was fun just hanging out and eating with you guys. It's always fun seeing you all because it's like a nice little escape from all the stress of reality and...
Okay... so I mean... even though my training went like THIS, it's aight. My...
9
Samuel Yoon 🇰🇷 sampailifts
Okay... so I mean... even though my training went like THIS, it's aight. My erectors are still mega fried and I think I strained them a bit so I'm gonna take it a bit easier for now HAHA. 485x3 was...
"Dude you suck at mopping gimme that. Look at that SPEED." -G
What happens...
29
Samuel Yoon 🇰🇷 sampailifts
"Dude you suck at mopping gimme that. Look at that SPEED." -G What happens when @gurjitdh teaches you the Ways of the Speed Mop because you're a noob at mopping @mykiaveli, G, and I were all just...
Maaaaaaan oh man my erectors are so soooore from deads on Saturday cus I'm...
22
Samuel Yoon 🇰🇷 sampailifts
Maaaaaaan oh man my erectors are so soooore from deads on Saturday cus I'm an idiot LOL. Had to drop my RPE 8.5 by like 15 pounds today for my squat doubles HAHA. Squats: 355x2 RPE 8.5 290 4x6 Bench:...
DAMN I FELT THE FIRE 🔥 
The real homie @mykiaveli with the encouragements...
57
Samuel Yoon 🇰🇷 sampailifts
DAMN I FELT THE FIRE 🔥 The real homie @mykiaveli with the encouragements and recording 👍 It was suuuuper mega packed all day today from morning till night because of the LA Fit Expo so even this...
Maaaan when squatting in the presence of @eddycoan you best BELIEVE I be...
22
Samuel Yoon 🇰🇷 sampailifts
Maaaan when squatting in the presence of @eddycoan you best BELIEVE I be cleaning up my form HAHAHA mannnn it was soooo crazy today! 385x1, 335x4 RPE 8, 295 4x5, followed by a crazy RPE 9.99999 245...
Training with @mykiaveli 
LOL @eurykrates calling me out gg
315x6 RPE...
13
Samuel Yoon 🇰🇷 sampailifts
Training with @mykiaveli LOL @eurykrates calling me out gg 315x6 RPE something? Was supposed to be 6 HAHA followed by 240 single for bench at RPE 9 gg Use the code SAMPAI at checkout on...
Vegetto got sick going into the new year and didn't post so Goku Black had...
21
Samuel Yoon 🇰🇷 sampailifts
Vegetto got sick going into the new year and didn't post so Goku Black had to post. 455x1 at RPE 7 because was dying of flu followed by 425x3 for same reason. Squatted today but sill recovering from...